سلام
بچه هاي عزيز سلام
اول از همه بابد راجع به ديركر ارسال قطعات عذرخواهي كنم.
قطعات همگي امروز يكشنبه بايد به دست دوستان برسه.
کاربر شهرسختافزار
سلام
بچه هاي عزيز سلام
اول از همه بابد راجع به ديركر ارسال قطعات عذرخواهي كنم.
قطعات همگي امروز يكشنبه بايد به دست دوستان برسه.
ViViD (18-04-10)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks