اقا مرصاد منم حدود 2 سال هست این هارد رو دارم مال من سر صداش زیاده!! مال شما چطوره؟!ضمنا مال من موقع روشن شدن هارد یک صدای قارت بلند میده و موقع خاموش شدن صدای تیک بلند!! مال شما هم موقع خاموش و روشن شدن صدا میده؟!ضمنا فریمور هارد شما چی هست؟!