سلام
دبليو 960 توي علاالدين هم ديده شد
قيمت 780 تومن
اينم يه عكس از اين گوشي
http://www.tinypic.info/files/59zo7t2yrxkh3ltt26wm.jpg
پسر عجب خبری توپی شنیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس با اینحساب قیمت P1 خیلی افت میکنه درست میگم ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بببینم حالا کی میشه این W960 خوشگلو خرید ؟ یعنی کی قیمتش میاد روی 400 تومن ؟