سلام مجددبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا ؟ اگر توضیح بدین ممنون می شوم
کاربر شهرسختافزار
سلام مجددبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا ؟ اگر توضیح بدین ممنون می شوم
داغ کردن با چند دقیقه کار کردن اصلا اتفاق نمیوفته . من جای دیگه هم ندیدم چنین چیزی را نوشته باشند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranpg برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد گوشی 2.5 میلیون ضعف هایی خواهد داشت و طبیعی هست و بر اساس پولی که هزینه میکنید باید از خریدتان انتظار داشته باشید .
کاربر شهرسختافزار
دوستان توجه کنن نوکیا pure اندروید داره، اصلا چیز خوبی نیست
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks