برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ravegoat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی ممنون استاد آرمین.
بله .
من فکر میکردم توی متد سازنده که کنترل مونو به کنترل کانتینری اضافه میکنیم ، پنجره تشکیل میشه.
نمیدونم برای کنترل های عادی دات نت مثل button و ... پس چجوری این قضیه ی رسم کنترل های زیرین و جلویی را پس مدیریت میکنن که توی متد سازنده هم ازشون شی بسازی ، مشکل مدیریت رسم کنترل های جلو و عقب شون را ندارن.
-----------------------------------
نگفتم invalidate کنیم ، پاک میشه . میدونم invalidate میکنیم ، رسم رایج را نامعتبر میکنه و باعث میشه رویداد paint اون کنترل ، (نه الزاما همون لحظه) اجرا بشه.
کد داخل تابع AllParents_Invalidated را لطفا ببینید.
نگفتم invalidate می کنم ولی سر آخر رسم میشه .
2 تا شی کنترل TransparentControl را پشت و جلوی هم میذارم (کد پست اول یا پنجم)
گفتم داخل اون تابع ، 3 تا کنترل را invalidate میکنم . اول ، تمامی کنترل های موجود در آرایه ی BackgroundControls (که شامل کنترل هایی هست که در پشت کنترل جاری TransparentControl مون هست)، بعدش کنترلِ جاری TransparentControl و بعدش مامی کنترل های موجود در آرایه ی ForegroundControls (که شامل کنترل هایی هست که در جلویِ کنترل جاری TransparentControl مون هست) را invalidate میکنم.
بریک پوینت که میذارم ، همه ی این موارد ، به همین ترتیب اجرا و invalidate میشن اما سر آخر علاوه بر این ترتیب 3 تایی که درست اجرا شدن ، دوباره اون کنترل های پروپرتی BackgroundControls مجددا رسم میشن که رسم مجدد اینها باعث میشه کنترل های پشتی ، به عنوان کنترل جلویی نمایش داده بشن . کد پست 5 را اجرا کنید ، مشخص هه.
نمیدونم این رسم آخریِ کنترل های پروپرتی BackgroundControls ، از کجا نشات میگیره.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks