با تشکر از پاسخت آرمین جان
باید اینا رو تک تک با دقت بعدا مطالعه کنم ولی در نگاه اول:
https://www.codeproject.com/Articles...ike-Chat-Appli
سرور رو جدا از کلاینک کرده..
Peer-to-Peer Chat - Advanced! - C# Tutorials | Dream.In.Code
من فرق UDP و TCp رو دقیقا متوجه نشدم تاحالا ولی با توجه به 1 ذره چیزی که خوندم به گمانم TCP به کار من میاد. پروتوکلی هم براش اینو دارم مینویسم TCP هست.
https://blogs.msdn.microsoft.com/the...l-studio-2010/
WCF برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
https://github.com/lontivero/peer2net
جالبه اینو توی Starهام داشتم و به نظر میاد این دقیقا چیزیه من میخوام برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی این چند روز چندتا از مشکلاتم رو حل کردم ولی با مشکلات بیشتری روبرو شدم!اگر با سوکت ها مشکل دارید، مشکل رو دقیقا شرح بدید یا کدی که زدید رو قرار بدید، تا با کمک هم مساله رو بر طرف کنیم.
کدم 1 ذره به هم ریختس الان و نیاز به مرتبسازی و documentation درست حسابی داره. ولی این خلاصهای از قسمتی که مشکل دارم:
https://gist.github.com/anonymous/14...2db8ff819a1e71
سه تا pool دارم که درواقع کلاسی از Stack<SocketAsyncEventArgs> هستن برای 3 تا وظیفه جدا: Accept, Connect, Send&receive
آخری یعنی گرفتن و فرستادن رو با هم با یه SocketAsyncEventArgs (SAEA) انجام میدم که فکر کنم مشکل ازاینجا باشه ولی عجیبه!
توی خط 51 جوابی که میگیرم رو نمیتونم پروسس کنم با MessageManager یا اینکه جواب عجیب غریب میگیرم. منظورم اینه که نصفش از چیزیه که توی Send فرستادم و نصفش چیزیه که Node توی Receive بهم جواب میده!
درضمن با برنامه WireShark چک میکنم چیزی که میفرستم درسته و چیزی هم که میگیرم کاملا درسته ولی توی کد میریزه بهم!
Bookmarks