آقا من یه کم کلاس و شی گرایی رو تو #C پیگیری کردم اما بعضی تیکه هاش رو متوجه نشدم
اول اینکه شی دقیقا به کدوم قسمت میگن؟
مثلا من توی رویداد کلیک یه دکمه میخام از یه کلاس استفاده کنم. مثلا یه خاصیت (متغییر) شو میخام مقدار دهی کنم. توی این رویداد باید بنویسم (به فضای نام و کلاس اون رویداد کاری ندارم) :
بعد توی کلاس که با فضای نام Test و نام کلاس New ساخته شد :کد:using test; // // New Var = new New(); Var.Feature = 10;
سئوالاتم :کد:namespace Test { class New { public int Feature; } }
اول اینکه آیا به این متغییر Feature که توی کلاس New ایجاد شد ، میگن فیلد یا اون متغییری که توی قسمت رویداد اون دکمه ، باعث مقدار دهی اش شد؟ احتمالا متغییر داخل کلاس رو باید بگن فیلد؟ درسته؟ همونطور که تابع داخل کلاس رو میگن متد
دوم اینکه توی این کد که میگن آبجکت از کلاس بوجود میاد ، آبجکت به کدوم میگن؟ آیا یه اون متغییر Var که تو رویداد کلیک دکمه نوشته شد میگن آبجکت؟
کلمه ی کلیدی this که اشاره به همون کلاس میکنه ، آیا بجای این کلمه ی کلیدی ، میشه از اسم همون کلاس استتفاده کرد؟
بقیه ی سئوال رو یادم رفت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks