اگه حضور نداشتن پس چطوری گزارش نوشتن؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ظرفیت محدود بود و فقط بنده حضور داشتم.
سپاس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks