اینفوگرافیک: کدام فروشگاه های خرده فروشی اینترنتی در شبکه های اجتماعی محبوب ترند؟
در دنیایی که هر لحظه از آن برای پیشرفت تکنولوژی می گذرد، شرکت های بزرگ نیازمند سازگاری با فناوری های روز هستند. بازاریابی های کنونی در کمپانی های بزرگ، سهم بزرگی از فعالیت های خود را به شبکه های اجتماعی معطوف کرده اند تا بتوانند مشتریان بالقوه آنلاین را به سمت خود جذب کنند. در این میان، مجموعه هایی که هوشمند هستند، برای ایجاد تعامل راحت با مشتریان خود، زمان، بودجه و نیروی انسانی جداگانه ای را به این کار اختصاص داده اند.
Bookmarks