سامسونگ باز هم رکورد شکن شد، این بار در عکس های سلفی!
سامسونگ اخیرا تلاش کرده است تا رکورد کتاب گینس برای بیشترین عکس سلفی گرفته شده در یک شبانه روز را بشکند و به کمک A3 و Galaxy A5 موفق به این کار شد. این عمل در شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون آفریقای جنوبی و در حاشیه مراسم رونمایی از دو گوشی Galaxy سری A صورت گرفت.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
متن کامل خبر را می توانید در وب سایت شهر سخت افزار مطالعه کنید.
سامسونگ باز هم رکورد شکن شد، این بار در عکس های سلفی!







Bookmarks