عزیز دعوتشون کنید به انجمن و سایت تا در سایت اصلی نظرشون را در قالبی که ذکر شده ( نوع کالا ، زمان و ... ) بیان کنند . احتمالاً غیر از سطح برخورد بقیه موارد میتونند پر کنند چون از نماینده استفاده کردند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pc_hex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز ؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdis55 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضویتتون را در انجمن های تخصصی شهر سخت افزار تبریک میگم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی ها مانند شما فکر میکنند ...
اما چاره چیه ؟ اگه مداوم بگیم نیست ، بده بده ، خوب میشه کیفیت گارانتی های ایرانی آیا ؟؟ قطعاً بهتر نمیشه ...
پس بهتر اینه که روند های نظارتی و رسانه ای را روشون قوی تر کنیم تا بدونند هیچ موردی پنهان نخواهد ماند و حداقل با توجه به اینکه در محیطی مثل شهر سخت افزار بدون هیچ غرض ورزی و سانسوری تجربیات مشتریانشون بیان میشه و دیگران کم کم به مرور زمان به عنوان یک مرجع ازش استفاده می کنند ، حداقل کمی بهتر از گذشته رفتار خواهند کرد و میشه امید روزی داشت که گارانتی بهتر و بهتر بشه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks