معماری سی پی پو xbox360 به خاطر سه هسته بودن و چند رشته ای بودنش کار رو برا شرکت های بازی سازی راحت کرده بیشتر شرکت های بازی سازی به علت طراحی سی پی یو ps3 که کمی پیچیده است هنوز با این کنسول مشکل دارن و یکم برنامه نویسی گیم ها با هاش سخته.
معماری cpu این کنسول (ps3) از 8 هسته استفاده میکنه و بعلت تک رشته ای بودن کار کردن باهاش سخته و بیشتر به درد محاسبات پیچیده میخوره تا گیم.
گرافیک این دوکنسول هم که مشخصه به نظر من بیشتر بازی های xbox360 دارای نور پردازی بهتر و سایه زنی و بافت گذاری بهتری نسبت به بازی های ps3 داره به خصوص که AA در بازیهای امروزی نقش مهمی ایفا میکنه بازیهای PS3 از این تکنیک کمتر استفاده میکنه.
نظر من اینجوری بود






پاسخ با نقل قول
Bookmarks