فعلا تصمیمی ندارم اگه یکی دیگه گرفتم همینجوری میدمش به شما ماکه اینهمه مزاحمتون میشیم این چه قابله .چه ترازینستوری براش بگیرم شماره خودش باشه یا یه دونه قویتر میشه بگیرم که دوباره نسوزه؟
20170808072.jpg
کاربر شهرسختافزار
فعلا تصمیمی ندارم اگه یکی دیگه گرفتم همینجوری میدمش به شما ماکه اینهمه مزاحمتون میشیم این چه قابله .چه ترازینستوری براش بگیرم شماره خودش باشه یا یه دونه قویتر میشه بگیرم که دوباره نسوزه؟
20170808072.jpg
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks