فعلا تصمیمی ندارم اگه یکی دیگه گرفتم همینجوری میدمش به شما ماکه اینهمه مزاحمتون میشیم این چه قابله .چه ترازینستوری براش بگیرم شماره خودش باشه یا یه دونه قویتر میشه بگیرم که دوباره نسوزه؟
20170808072.jpg