برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب ، تست های 3D Rendering یکی از تست هایی هست که مقدار Memory زیادی رو طلب می کنه ، از سوی دیگه مقدار حافظه Cache مدل E7300 سه برابر E2180 هست . طبیعیه که هر چه مقدار Cache پردازنده بیشتر باشه ، وابستگیش به RAM کمتر میشه ، یعنی پردازنده زمان کمتری رو صرف OPCODE دیتا از RAM میکنه . ولی چون E2180 مقدار حافظه Cache کمتری داره مجبوره زمان بیشتری رو صرف واکشی اطلاعات از RAM کنه ، به خاطر همین هست که به Bandwith Memory بیشتر وابسته هست .خوب چطور یک CPU ضعیفی مثل 2180 باید بازده ی بیشتری با DDR 1066 داشته باشه حتی از یک 4 هسته ای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
چون 95 درصد GAME های حال حاضر موجود می تونن حداکثر 2 Thread رو برای Process به CPU تحویل بدهند !و اینکه چرا 2 هسته ای فاصله ی کمی داره با 4 هسته ای تو پرفرمنس گیمینگ یا به عبارتی بهتر از 4 هسته ای تو گیمینگ کار میکنه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید البته این موضوع فکر نکنم جاش اینجا باشه ولی ..... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این موضوع یعنی 2 هسته دیگه Q6600 این وسط بی کار هستند یا خیلی کم فعالیت می کنند .
با تصور شرایط بالا ، 2 هسته 3GHZ ( E8500)l بهتر از پس پردازش 3 بعدی GAME های حال حاظر بر میان یا دو هسته 2.4GHZ ( Q6600 2core active )l ؟!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks