htt روی 3x . تایمنگ رم را هم در بهترین حالت تنظیم کن. به رم هم ولتاز بده تا 2800 میری بالا.
SAEEDE (12-10-07), XFXForce (12-10-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks