این کیس Thermaltake کیس خیلی خوبیه... البته خب قیمت بالایی هم داره. من Antec 1200 و بعد از اون Antec 902 رو به این ترجیح می دم به دلیل قیمت پایین ترشون که البته در بازار به راحتی پیدا نمیشن.
پاور هم Corsair HX1000 در بازار هست، البته با قیمت بالا. پاورهای Thermaltake ToughPower 1200 هم در Review ها نتایج خیلی خوبی رو به ثبت رسوندن.
البته در کیفیت پاورهای گرین هم شکی نیست.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks