شنیدم یکی از بزرگترین و پر بازیکنترین بازی های انلاینه، درسته ؟
کاربر شهرسختافزار
شنیدم یکی از بزرگترین و پر بازیکنترین بازی های انلاینه، درسته ؟
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
همکار انجمن بازیهای کامپیوتری
در میان بازی های با شارژ ماهیانه این بازی به خصوص با توجه به سنش بازیکن های زیاده داره البته از میان بازی های غربی World of Warcraft در این زمینه برنده هست با اختلاف بالا. این بازی بخاطر زمان گیر بودنش (هم برای یادگیری هم برای اینکه به جایی برسید) و باز گذاشتن دست بازیکن برای انجام فعالیت های مختلف (که به این نوع بازی ها میگن Sandbox) در فضا شهرت داره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad.A 88 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (18-11-16), Mehrdad.A 88 (19-11-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks