با سلام
من خودم یه دوربین TZ7 پاناسونیک گرفتم و خیلی ازش راضیم . زوم اپتیکال بالا و کیفیت فیلم برداری عالیHD و راحتی کار کردن با آن .
کاربر شهرسختافزار
با سلام
من خودم یه دوربین TZ7 پاناسونیک گرفتم و خیلی ازش راضیم . زوم اپتیکال بالا و کیفیت فیلم برداری عالیHD و راحتی کار کردن با آن .
Game (29-09-09), Mehdi_Full (29-09-09), rostamiani (26-02-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks