ولی خودمونیم این طالب لو عجب پنالتی گیریه ها !!! یه وقتهایی با خودم فکرمی کنم چرا تو جام ملتها مقابل کره نتونست حتی یه ضربه هم بگیره ؟؟!!! نتونست یا نخواست !!! هر چی بیشتر پنالتی می گیره من بیشتر شک می کنم ....... به هر حال مهارت خاصی داره ..........برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید