مهراد جان خدا وکیلی نکنه انتظار این رای رو هم نداشتی ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از این بابت ناراحت نیستم

از این ناراختم که رأیی در مورد آقای ساکت با اون صحبتهای عجیبش و زیر سوال بردن داور و شنود مکالمات و همچنین سید صالحی با اون مصاحبه بعد بازیش، صادر نشده!

حالا امیدوارم در ادامه ، در مورد این عزیزان (!) هم رای مقتضی صادر بگردد!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

پ.ن : از آقای شاه حسینی خواستاریم که باشگاه اینترمیلان را نیز به دلیل هجوم هوادارانش بعد از قهرمانی به زمین، از بازیهای خانگی محروم کنند!