واقعا" خدا بیامرزتش
چقدر من از آهنگ ((آدم و حوا)) این هنرمند خوشم میومد
روحش شاد و قرین رحمت باد
Administrator
خداوند روح ایشون رو قرین رحمت خودش بکنه ...
نمی دونم چرا از وقتی که خبر فوتش رو شنیدم یه جوری شده ام
برای شادی روح ایشان یک صلوات بفرستید
سپاس
واقعا" خدا بیامرزتش
چقدر من از آهنگ ((آدم و حوا)) این هنرمند خوشم میومد
روحش شاد و قرین رحمت باد
Administrator
دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنه کفش فرار رو برکشید
آستین همت بالا زد و رفت
--------------------------------------
یا فاطمه بنت نبی
ای همسر و یار علی
--------------------------------------
روحش شاد
کاربر افتخاری انجمن
من هم به همه تسليت مي گم...
خيلي ناراحت شدم...!
روحش شاد و يادش گرامي...
خواننده خوبي بود
خدا بيامرزتش
چقدر هم جوون بود . آهنگ ناصريا هم كه خونده بود خيلي زمان خودش گرفته بود.
SONYERRICSSON W810i User
Sonyericsson FUN
حق آب و گل داره
راست ميگه . آخر آهنگ بود. خدا بيامرزشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pooya007
حق آب و گل داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خداوند به خانواده ایشان صبر بده و انشالله در آن دنیا شامل شفاعته مولا علی بشه .
خدا بیامز چقدر جوون بود که مرد......
عضو VIP شهر سختافزار
منم به خانواده ایشان تسلیت میگم
خداوند متعال بیامرزد
|
|
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks