فاوانيوز: مدیرعامل شرکت یونیکام سرویس با اشاره به اينكه سهم بازار محصولات ABIT در اروپا و دیگر نقاط دنیا مطلوب است، گفت: اما علاقه به مادربوردهای حرفهایتر در ایران و همچنین خاورمیانه هنوز کم است.
به گزارش فاوانيوز، مهندس "کتابی" با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران، در مورد سهم بازار اين شركت در ایران افزود: مادربوردهای تولیدی این شرکت 15 تا 20 درصد سهم بازار ایران را در اختیار دارند و از نظر ارزش درحال حاضر در رده چهارم قرار دارد که انتظار میرود در آینده این شرکت تا رده سوم صعود کند.
وي ابزار اميدواري كرد: فروش مادربوردهایی که توسط این شرکت در ایران به فروش میسند، همراه با افزایش باشد.
كتابي، میزان واردات مادربورد در ایران را سالانه 100 تا 120 میلیون دلار عنوان كرد و گفت: این میزان در مقایسه با تعداد تخمینی کاربران IT ایران قابل توجه است.
وي اظهار داشت: قیمت محصولات ABIT کمی بالاتر از میانگین قیمت مادربوردهای موجود در بازار است اما باتوجه به بالا بودن کیفیت و عمر محصولات و افزایش تمایل کاربران ایرانی به استفاده از قطعات سخت افزاری مطمئن، پیش بینی میشود که در آینده بازار ABIT و یونیکام سرویس در ایران همراه با رشد باشد.
"ریچارد هانگ" مدیر فروش و بازاریابی شرکت تایوانی ABIT نیز در این نشست گفت: پس از تحولات سال 2006 میلادی و خریداری شدن اين شركت توسط شرکت مادر USI، این شرکت با تغییرات مدیریت گستردهای مواجه شده است که این تغییرات امروز با موفقیت همراه بودهاند.
وی از شکل بازار قطعات سختافزاری ایران ابراز شگفتی کرد و گفت: روابط بین ABIT و نماینده آن در ایران یعنی شرکت یونیکام قویتر از همیشه است و میتواند با همکاری این شرکت در زمینه عرضه محصولات و افزایش سهم بازار در ایران توفیق پیدا کند.
"تری چو" مدیر منطقهای خاورمیانه اين شركت نیز به ارايه تاریخچه ای از این شرکت و معرفی محصولات آن پرداخت و گفت: مادربوردهای اين شركت باتوجه به نیازهای سه سطح از کاربران یعنی کاربران حرفهای، کاربران عادی و gamerها طراحی شده و از این رو قیمتهای متفاوتی دارند.
وي ادامه داد: اين شركت همچنین در زمینه محصولات مرتبط با تکنولوژیهای بلوتوث و WiFi نیز موفق نشان داده است.
وی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه بازاریابی اظهار داشت که ابیت با کشورهای مختلف در سطح دنیا همکاری دارد و در 23 نقطه دنیا از جمله هلند، آمریکا، انگلیس، هنگ کنگ و ... از نظر تجاری بسیار فعال است.
گفتني است مدير فروش و بازاريابي شركت ABIT در اين نشست عنوان كرد: استراتژی اين شركت در ایران، حضور در بازار بورس است اما این درحالیست که کتابی ورود به یونیکام سرویس به بورس ایران را منوط به افزایش درآمدهای این شرکت دانست و گفت که احتمال این وقوع این اتفاق در آینده نزدیک وجود ندارد.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks