من از adsl صبا استفاد میکنم و هنوز افتی نداشتم.

با تشکر.
جای تعجب داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

میشه بگین سرعت دانلودتون چقدره ؟