ببينيد كامپيوتر ها تا اونجايي كه من ميدونم با توجه به يكسري دستورالعمل از پيش طرح شده تصميم ميگيرند ، انتخاب مي كنند و ... اين دستورالعمل ها را كي بهشون ميده ؟ انسان ها ! پس تمام قابليت هاي هوشمندانه اي كه دستگاه هوش مصنوعي ميتونه داشته باشه توسط طراحان به عبارتي به آن منتقل شده پس انسان ها اون هوشي كه كامپيوتر داره را قبلش بايد داشته باشند .
كامپيوتر ميتونه دقيق تر ، سريع تر ، قوي تر و ... باشه اما باز هم انسان با هوش تر است ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks