گوگل به دنبال شریک های جدید تبلیغاتی به غیر از شرکت بزرگ DoubleClick است. هدف گوگل از این اقدام، دست یافتن به پلتفرم تبلیغاتی مشخصی است که بر اساس آن به فروش تبلیغات به رسانه ها بپردازد.
به گزارش فاوانیوز، "تیم آرمسترانگ"، مدیر بخش تجاری و تبلیغات در آمریکای شمالی گوگل با بیان این مطلب، افزود که فعالیت گوگل در زمینه فروش تبلیغات چاپی، رادیویی و تلویزیونی نشان داده است که بازاریاب ها مشتاق به استفاده از سیستمی مشارکتی برای مدیریت بهتر خرید و فروش تبلیغات هستند.
وی همچنین اشاره کرد که این سیستم هنوز در اول راه است و به دو، سه یا پنج سال زمان برای تکمیل آن نیاز است. به گفته آرمسترانگ، طراحی روشی برای نمایش تبلیغات مرتبط با عبارات جستجو شده در گوگل، بیش از دو سال به طول انجامید و پیاده کردن این روش در رسانه های دیگر ممکن است بیش از نیز زمان ببرد.
استفاده از چنین سیستمی، نیازمند برقراری ارتباط بین کارگزاران تبلیغاتی خریدار فضاهای تجاری و ناشران فروشنده تبلیغات است. خرید DoubleClick توسط گوگل به ارزش 3.1 میلیارد دلار، تنها بخشی از این سیستم است.
مایکروسافت، بزرگ ترین رقیب گوگل در زمینه فروش تبلیغات، در ماه آگوست کمپانی تولیدکننده تکنولوژی تبلیغات aQuantiv را به قیمت 6 میلیارد دلار خریداری کرد.
|
|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks