The drive train’s fantastic stiffness data also base on a vertically integrated reinforcement rib dividing the internal down tube into a double chamber (DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY). In turn, perceptible comfort is provided by the rear stay’s extremely low-profiled FLEX STAY seat stays – working like compound springs while equipping the O.NINE with an almost active chassis.


قطار درایو داده سفتی فوق العاده نیز بر اساس دنده تقویت عمودی یکپارچه تقسیم لوله داخلی پایین را به دو اتاق (دو اتاق تکنولوژی). به نوبه خود ، راحتی قابل درک است عقب ماندن ارائه شده را بسیار کم profiled فلکس باقی می ماند بمانند صندلی -- کار مانند ترکیب چشمه در حالی که تجهیز و نهم O. با شاسی تقریبا فعال است.


برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید



منبع