.NINE – LITERALLY LIGHTWEIGHT
Our most lightweight O-NINE frame delights with stunning 930 - 950 g**. So it’s no surprise that our R & D department proudly utilized these 0.9 kg as eponymous role model. But pure frame mass does not automatically result in an adequately lightweight complete bike! Nevertheless, our components only cause a slight increase of general system weight – for example due to the ultra-lightweight MERIDA carbon seat post (191 g) with perfectly matching clamp (10 g). The same is for the carbon dropouts with post-mount disc brake interfaces (direct mount rotor diameter 160 mm) and for the seat tube with integrated direct-mount front-derailleur socket, saving the weight of a derailleur-clamp. Altogether in other words: One of the most lightweight hardtails that has ever been tackling the world’s racing courses!
به معنای واقعی کلمه سبک وزن
سبک وزن ترین ای و نه قاب با ما دلخوشیها خیره کننده 930 -- 950 گرم **. بنابراین جای تعجب نیست که ما تحقیق و توسعه بخش با افتخار استفاده از این 0.9 کیلوگرم به عنوان مدل نقش eponymous. اما جرم قاب خالص می کند در دوچرخه سواری به اندازه کافی سبک وزن به طور خودکار کامل نمی دربرندارد! با این وجود ، ما اجزای تنها موجب افزایش جزئی از وزن کلی سیستم -- برای مثال به علت فوق العاده سبک مریدا پست کربن صندلی (191 گرم) با گیره کاملا مطابق با (10 گرم). همان است که برای استعفا با کربن پس از سوار کردن دیسک های ترمز رابط (مستقیم سوار روتور با قطر 160 میلیمتر) و برای لوله صندلی با یکپارچه مستقیم سوار جلو derailleur سوکت، صرفه جویی در وزن derailleur - گیره. در مجموع به عبارت دیگر : یکی از hardtails ترین سبک وزن است که تا به حال شده مقابله با جهان دوره مسابقه!






.gif)
پاسخ با نقل قول
Bookmarks