يه معتاد تو پيغام گير تلفن اينجوري ميگه:
من هشتم ولي خشتم !!!
يه روز سرد زمستون یکی اسب ميبينه كه بخار از دهنش در مياد نزديك ميره ميگه :
جل الخالق اسب بخار که میگن اینه؟؟؟؟
از برگ گل نازک تری
از هرچه گویم بهتری
خوبان فراوان دیده ام
اما تو چیز دیگری ...
دكتر شريعتي ميگه :
وقتي نميتوني فرياد بزني ناله نكن!!
خاموش باش، قرن ها ناليدن به كجا انجاميد؟؟
تو محكومي به زندگي كردن تا شاهد مرگ آرزوهاي خودت باشي ...
يه یارو راديولوژيست مي شه يه مريض مياد جواب عكسشو بگيره بهش مي گه يه دنده سمت راست قفسه سينتون شكسته كه من تو فتو شاپ واستون درستش كردم !!!
وقتي كبوتري شروع به معاشرت با كلاغها ميكند پرهايش سفيد ميماند، ولي قلبش سياه ميشود....
دوست داشتن كسي كه لايق دوست داشتن نيست اسراف محبت است
(دكتر علي شريعتي)
بده ای دوست شرابی که خدایست خدایی
نه درو رنج خماری نه درو خوف جدایی
چو دهان نیست مکانش همه اجزا دهانش
ز زمین نیست نباتش که سماییست سمایی
بعضی فکر میکنن که منصفانه نیست که خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است بعضی دیگر خدا را ستایش میکنن که کنار خارها گل سرخ گذاشته است!!!
بعضی وقتها از نردبان بالا میرویم تا دست خدا را بگیریم ، غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبون رو محکم گرفته که ما نیفتیم!!!
دنیای بچگی هر کی زودتر بگه: دوست دارم برنده ست. ولی توی دنیای واقعی هر کی زودتر بگه: دوست دارم بازنده ست!
به یارو ميگن از چه گلي خوشت مياد ؟
ميگه اقاقيا ...
ميگن هميني روكه گفتي بنويس...
ميگه غلط كردم رز !!!
لذت داشتن یک دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یک قهوه گرم زیر برفه!
درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی آدم رو دلگرم می کنه!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks