اشک ها ي ديگران را مبدل به نگاههاي پر از شادي نمودن بهترين خوشبختي هاست.
کاربر شهرسختافزار
اشک ها ي ديگران را مبدل به نگاههاي پر از شادي نمودن بهترين خوشبختي هاست.
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks