هرگز نديدم برلبي لبخند زيباي تو را .. هرگز نميگيرد كسي در قلب من جاي تو را ... هيجان زده نشو ! پشت يه كاميون نوشته بودن
کاربر شهرسختافزار
هرگز نديدم برلبي لبخند زيباي تو را .. هرگز نميگيرد كسي در قلب من جاي تو را ... هيجان زده نشو ! پشت يه كاميون نوشته بودن
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks