باز هم ثانیه ها اسم تورا جار زدن و دقایق همه امشب به تو تکرار زدن وسکوتی که دراین عقربها میچرخید نکند در دل تو اسم مرا دار زدن
کاربر شهرسختافزار
باز هم ثانیه ها اسم تورا جار زدن و دقایق همه امشب به تو تکرار زدن وسکوتی که دراین عقربها میچرخید نکند در دل تو اسم مرا دار زدن
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks