هيچوقت عشق رو گدايي نکن آخه هيچوقت چيز باارزشي به گدا داده نميشه!!!اينو مطمن باش
حق آب و گل داره
هيچوقت عشق رو گدايي نکن آخه هيچوقت چيز باارزشي به گدا داده نميشه!!!اينو مطمن باش
PersiaJok (06-05-08)
20 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 20 میهمان)
Bookmarks