سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .

- - - Updated - - -



سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .
دروود
مودم رو فرستادم گارانتی، باهاشون در ارتباط بودم گفتن هیچ مشکلی نداره و اینجا داریم تست میکنیم و سرعت دانلود و سرعت نت ثابته تغییری نکرده و احتمالا از سرویس دهنده اینترنت. توضیحم دادم که با دو تا نت جدا امتحان کردم و با مودم های دیگه فقط این مودم اینجوری بود در ضمن اگه خط ایراد داره چرا با وای فا همچین مشکلی نداره. برگردوندن همون مشکل قبلی رو داره. فریم ورک جدید هم نداره متاسفانه که انجام بدم .خود مودم آپگرید اتوماتیک هم داره پیغام میده آخرین ورژن نصب شده. ممنون اگر راهنمایی کنید که راه دیگه ای واسه درست کردنش هست .

- - - Updated - - -

سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .

- - - Updated - - -



سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .
دروود
مودم رو فرستادم گارانتی، باهاشون در ارتباط بودم گفتن هیچ مشکلی نداره و اینجا داریم تست میکنیم و سرعت دانلود و سرعت نت ثابته تغییری نکرده و احتمالا از سرویس دهنده اینترنت. توضیحم دادم که با دو تا نت جدا امتحان کردم و با مودم های دیگه فقط این مودم اینجوری بود در ضمن اگه خط ایراد داره چرا با وای فا همچین مشکلی نداره. برگردوندن همون مشکل قبلی رو داره. فریم ورک جدید هم نداره متاسفانه که انجام بدم .خود مودم آپگرید اتوماتیک هم داره پیغام میده آخرین ورژن نصب شده. ممنون اگر راهنمایی کنید که راه دیگه ای واسه درست کردنش هست .

- - - Updated - - -

سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .

- - - Updated - - -



سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .
دروود
مودم رو فرستادم گارانتی، باهاشون در ارتباط بودم گفتن هیچ مشکلی نداره و اینجا داریم تست میکنیم و سرعت دانلود و سرعت نت ثابته تغییری نکرده و احتمالا از سرویس دهنده اینترنت. توضیحم دادم که با دو تا نت جدا امتحان کردم و با مودم های دیگه فقط این مودم اینجوری بود در ضمن اگه خط ایراد داره چرا با وای فا همچین مشکلی نداره. برگردوندن همون مشکل قبلی رو داره. فریم ورک جدید هم نداره متاسفانه که انجام بدم .خود مودم آپگرید اتوماتیک هم داره پیغام میده آخرین ورژن نصب شده. ممنون اگر راهنمایی کنید که راه دیگه ای واسه درست کردنش هست .

- - - Updated - - -

سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .

- - - Updated - - -



سلام
قبل از مراجعه به گارانتی یکبار مودم رو ریست فکتوری کرده و دوباره کانفیگ کنید . سایت سازنده هم برای اپدیت فریم ویر بررسی کنید . موقع دانلود به ورژن مودم یا HARDWARE ID هم دقت کنید .
دروود
مودم رو فرستادم گارانتی، باهاشون در ارتباط بودم گفتن هیچ مشکلی نداره و اینجا داریم تست میکنیم و سرعت دانلود و سرعت نت ثابته تغییری نکرده و احتمالا از سرویس دهنده اینترنت. توضیحم دادم که با دو تا نت جدا امتحان کردم و با مودم های دیگه فقط این مودم اینجوری بود در ضمن اگه خط ایراد داره چرا با وای فا همچین مشکلی نداره. برگردوندن همون مشکل قبلی رو داره. فریم ورک جدید هم نداره متاسفانه که انجام بدم .خود مودم آپگرید اتوماتیک هم داره پیغام میده آخرین ورژن نصب شده. ممنون اگر راهنمایی کنید که راه دیگه ای واسه درست کردنش هست .