والا دوست عزيز من نمي دونم مشكل شما با برنامه panit چي اما روشي كه بهتون گفتم ديگه احتياج به اين برنامه نداره شما cpu-z رو از كجا باز مي كنين مثلا اگه فايلش رو از حالت zip در آوورده باشين يك فايل مي سازه كه داخل اون اين برنامه قرار داره خوب اگه شما كليد f5 رو بزنين داخل همون فايل براي شما عكس رو بدون فضاي خالي مي سازه.....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسلام ! دستتون درد نكنه ! اما من تو سرچ عكسهاي cpuz به فايلهايي در داخل ويندوز رسيدم كه نتونستم بوسيله preview عكسها رو باز كنم ! اگه ميشه بيشتر راهنمايي كنيد ! و اگه ادرسه ديگه اي دارن بفرماييد ! و اگه در مورد سوالام در پست قبل كه براي دوست ديگري نقل قول كردم ! جوابي داريد! لطف ميكنيد به منم بگيد ! منظورم اشكال در برنامه paint هستش ؟؟؟
ممنون از همه دوستان و اساتيد !!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks