به به ، آقا شهریار ، خیلی حال کردم عکسو دیدم ، آخر کشوندنت تهران که آواژنگم بی نصیب نمونه این وسط ، ها ؟!
دمت گرم ، ایوالله ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks