برای فرکانس بالاتر باید تایمینگ رو هم بالاتر ببرید،تامینگ رو بذار 18 6 6 6 مولتیپلایر رو هم 3.22 یا هر چیزی که به 1066 نزدیک بشه،ولتاژ رو هم باید دستکاری کنید و بالا ببرید مثلا بذار 2.2،ولی مطمئنا با CL5 نمیتونید اونو به 1066 برسونیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیشه !! میزارم 1066 اصلا تصویر نمیده !!! cl5 چیه دیگه؟