کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت اساتید..من یک ماژول csx2000 diablo دارم.
تنظیمات در 2000:
9 9 9 24 1.9v
متاسفانه من نمی تونم این ماژول رو آور کنم.هم از طریق افزایش fsb امتحان کردم هم از طریق تغییر ضریب..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks