سلام کسری جان
برای شروع اول باید بایوستون رو آپدیت کنید
http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...ProductID=2629
با برنامه @Bios میتونید به راحتی آپدیت کنید
سپاس
Administrator
سلام کسری جان
برای شروع اول باید بایوستون رو آپدیت کنید
http://www.gigabyte.com.tw/Support/M...ProductID=2629
با برنامه @Bios میتونید به راحتی آپدیت کنید
سپاس
K A S R A (29-02-08)
سلام مهراد جان .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
BIOS رو آپدیت کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Multiplayer CPU رو ببینید , تو BIOS عدد Multiplayer =7 .
ولی تو Windows , فقط برای CPU Usage های بیشتر از 50% به 7 میرسه ... به CPU Meter کنید ...
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Friends Will keep you Dry
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks