mainbord شما چی هست ؟ bios رو آپدیت کردی ؟

Part Number روی رم چیه ؟ بنویس .
سلام مهدی جان:
مادربرد من M2N-E هستش و بایوس هم جدیدترین آپدیت رو داره.
این PART NUMBER چی هست نکنه همون سریالی که روی هر دو رم نوشته که باید یکسان باشه رو میگی آره؟
یه کم بیشتر توضیح بده.