این رم های که دارای هیت سینک هستند مخصوصا کینگستون حتی چیپ های رم هم به نام خودش تغییر میدهد به خاطر همین شناسایی سازنده اصلی شاید غیر ممکن باشه
Intel Fan
سلام
من رم زیر را گرفتم. از کجا بفهمم سازنده چیپش کدوم کارخانه بوده(مثل سامسونگ و هانیکس و میکرون)
kingston hyperx predator ddr4 8gb 3000mhz
HX430C15PB3K2/8
Mrp7 (27-10-18)
Intel Fan
ممنون از پاسخگویی
Annotation.pngمن الان رمم cl16 ست شده ولی در اصل cl 15 هست
باید تو بایوس تایمینگ رو دستی تنظیم کنید . احتمالا جواب بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mrp7 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (28-10-18)
تو این بازار اشفته طرف رم های ناشناس نرید
حداقل از برندهای مطرح خرید کنید
من تازه فهمیده ام که این چشم ها برای ندیدن،این گوش ها برای نشنیدن،این زبان برای سکوت ،و این دل برای صبوری خلق شده،تا ثانیه های آخری که هستی...(اللهم صلی علی محمد وال محمد)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks