سلام به نظر من مودم فقط سری DSL322T


این مودم برای D-Link هست و دوتا پورت داره USB و Lan که USB 2.0 هست
مولتی ساپورت هم هست یعتی ADSL2+ هست و تا سرعت 24 مگابیت میتونه اطلاعات منتقل کنه و 3 سال هم گارانتی داره

یک مودم DSL 320T هست با سه سال گارانتی با بایوس 2007 اون رو برای فورش گداشتیم کسی خواست بگه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

سالم هست و فقط 3 روز برای تست کار کرده ( خودم ناظر بودم )

با علی مشکلی بود بگید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید