یخورده به شک افتادم. مگه اون که گیر میدن ، آنلاین دو طرفه نیست؟ من میخوام دریافت رو با اشتراک ما..""هواره""..ای آنلاین یک طرفه انجام بدم و ارسال رو با خط آسیاتک که تو سایتش گفته ارسال رایگان هست و حجم کم نمیکنه. بعد آسیاتک شک نمیکنه که چرا این کاربر همش داره send انجام میده؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازم اگه میدونید مشکل امنیتی داره بگید که ببینم گزینه دیگه ای رو میز پیدا میشه یا نه. روشی نیست که متوجه نشن؟با توجه به اینکه اینترنت ما..""هواره"".. ، قابلمه میخواد که اینم خودش غیر مجاز هست ، الان ملتی که قابلمه هاشون از تو خونه جمع آوری میشه ، با دستگاه شناسایی میکنن یا فقط با اطلاع دادن همسایه ها و ... هست؟
بنظر من مخابرات کلاً نسبت خدمات به پولی که میگیرن رو به افول هست و پیوسته بدتر میشن و انتخاب سرویس دهنده ها تو ایران هم که انتخاب بین بد و بدتر هست واسه همینه که دنبال یه راه حلم که از دست همشون خلاص بشم. هروقت دلشون خواست سرعت رو کم میکنن و کاری هم نمیشه کرد. به نفع خودشون قوانین جدیدی وضع میکنن. مثلاً ممکنه بعداً قانونی بیاد که هرکی بالای 5 گیگ رایگان در ماه مصرف کنه ، سهمیه ساعات رایگانش تموم میشه.
سابقه این کارها رو هم دارن. وقتی مخابرات ساعات رایگانش رو محدود به اشتراک های 6 ماهه و یک ساله کرد ، خیلی دیر اطلاع رسانی کرد و کلی از کاربران قبل از خبردار شدن از این وضع ، حجم هاشون سوخته بود. باید با sms اطلاع میداد ولی حتی با گذاشتن پیام تو پنل کاربری هم اطلاع نداد و بعد از یکی دو ماه تو پنل کاربری پیام گذاشته بودن.
بنظر من که عمدی میخواست حجم کاربرایی که رایگان دانلود میکنن رو بسوزونن چون مشکوک نیست که چرا مخابراتی که sms میده که مثلاً یک گیگ از حجمتان باقی مانده و لطفاً برای شارژ حجم اضافه از فلان جای کنترل پنلتون اقدام کنید ، واسه چیز به این مهمی sms نداد؟ شایدم مخابرات استان ما فقط اطلاع رسانی نکرده.







Bookmarks