سلام دوستان...بنده میخواستم از طریق سامانه 195 از محدودیت اینترنت شبانه شکایت کنم ولی خب گفتم شاید کارشون قانونی هستش میخواستم بپرسم این که مثلا سرعت نت ساعت دو پنجاهو نه دقیقه 200k هستش بعد از ساعت سه میشه 50k قانونیه؟؟ممنون
سلام دوستان...بنده میخواستم از طریق سامانه 195 از محدودیت اینترنت شبانه شکایت کنم ولی خب گفتم شاید کارشون قانونی هستش میخواستم بپرسم این که مثلا سرعت نت ساعت دو پنجاهو نه دقیقه 200k هستش بعد از ساعت سه میشه 50k قانونیه؟؟ممنون
|
معمولا سرویس های اینترنت با سرعت های UP to فروخته میشه یعنی شما سرویس مثلا ۲۵۶ میخرید اما پهنای باندتون تا ۸ مگابیت بازه ولی وقتی وارد ساعت شبانه میشید سرعتتون به عدد خریداری شده یعنی ۲۵۶ کیلوبیت تغییر میکنه تا نتتونین زیاد استفاده کنید.
یه علت دیگه کاهش سرعت در یک سری ISP های دیگه اینه که قانون شرینگ در ساعات عادی مثلا ۱ به ۴ هست و برای ساعات شبانه و دانلود رایگان ۱ به ۱۰
که اگه گوشه و کنار قرارداد هاتون رو نگاه کنید یکجایی حتما ذکر شده و در واقع دیگه غیر قانونی محسوب نمیشه
mohsen1367 (01-09-17), Roham-L (01-09-17)
شکایت لزوما به غیر قانونی بودن نباید باشه نارضایتی مشتری به هر شکلی دلیل کاملا مناسبی برای شکایت هست وظیفه شرکت هاست که رضایت شما رو تامین کنن
AMD>INTEL (31-08-17), mohsen1367 (01-09-17), Roham-L (01-09-17)
در زمینه اینترنت شبانه به هیچ عنوان رسیدگی نمی کنند.چون جوابشون اینه که اینترنت شبانه یک سیاست تشویقی است و پهنای باندش به خود isp مربوط میشه.
چند سال پیش که به من گفتند اصلا داریم تو تنظیم مقررات قانونی تصویب می کنیم که اینترنت شبانه رو کلیه isp ها بردارندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu;intel 5820k
main:gigabite x99 gaming 7 wifi
VGA:gigabite gaming g1 gtx 980ti
Ram:G.Skill 4*4 ripjaws4 2666 CL15
optical drive:pioneer blurey writer s09 XLT
cpu cooler:noctua u14s *2 fan
power:EVGA supernova p2 1000w
case:Green x8 Raptor
monitor:Samsung s27d590 plus
S.S.D:Samsung evo 850 500G
H.D.D1:WD 2T BlackH.D.D2:Seagate baraccuda 2T
این تیپ ها و ژست های خدمتگزار و خادم مردم بودن
مشتری مداری
جلب رضایت مردم و ارباب رجوع یا اصطلاحا تکریم ارباب رجوع فقط برای رسانه های عموی و پشت تریبون های تبلیغاتیه
در این مورد خاص که حتی فکر شکایت کردن هم از سرتون بیرون کنید .
اما حتی در مواقعی که تخلف مشهود صورت گرفته و تماس بگیرین با اینکه وظیفه اونا اینه که رسیدگی کنند جوری باهاتون برخورد میکنن که انگار تقصیر شماست و اصلا بهایی به حرف طرف نمیدن
آخرین ویرایش توسط mohsen1367 در تاریخ 01-09-17 انجام شده است
Roham-L (01-09-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks