چون کارهای بیشتری انجام میده + معمولا هوای بدتری هم بهش می رسه در اکثر کیس ها. الان اکثر بازیها در SLI بر اساس Alternate frame rendering کار می کنند یعنی هر کارت گرافیک یک فریم رو رندر می کنه (یکی در میان). البته تکنولوژی Split frame rendering هم هست (که مدت هاست رسما پشتیبانی نمیشه و بازیها براش بهینه نمیشن) که هر فریم رو نصف می کنه و نصف رو یک کارت رندر می کنه و نصف دیگه رو کارت دیگه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ahmadkhalaj برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks