سلام موقع اجرا ارور میده میگه : فایل zlib1.dll نیستش چیکار کنم؟؟ من 3گیگ غیر رایگان دانلود کردم اینو راهنمایی کنید دوستان حتما . ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام موقع اجرا ارور میده میگه : فایل zlib1.dll نیستش چیکار کنم؟؟ من 3گیگ غیر رایگان دانلود کردم اینو راهنمایی کنید دوستان حتما . ممنون
آخرین ویرایش توسط amin704 در تاریخ 23-06-13 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks