با سلام وتبریک سال نو
از لحاظ گرافیک باید بگم حرفی برای گفتن نذاشته ولی به داستان بازی هم بیشتر باید توجه میشد مانند FARCRY2
کاربر شهرسختافزار
با سلام وتبریک سال نو
از لحاظ گرافیک باید بگم حرفی برای گفتن نذاشته ولی به داستان بازی هم بیشتر باید توجه میشد مانند FARCRY2
آخرین ویرایش توسط STUXNET در تاریخ 05-04-13 انجام شده است
همکار انجمن بازیهای کامپیوتری
بله Farcry 2 هم تقریبا همین بساط Crysis رو داشت خوشبختانه توی FarCry 3 خیلی بیشتر به داستان توجه شده بود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks