ضریب روی اتو باشه فرکانس رو ویندوز کم میکنه . همچنین COOL AND QUIETبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط valve_110 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برای مدیریت مصرف انرژی هست .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks