دوست عزیز مادربورد خارج از کیس امتحان کنید اگر دیباگر دارین بزارید روی مادربورد و ببینید که دیباگر که عددی رو نشون میده بعد از معلوم شدن عدد دیباگر میشه فهمید که مشکل از کجاست
یا اگر دیباگر ندارین به یک تعمیرگاه برین و بگید که براتون با دیباگر تست کنه






پاسخ با نقل قول
Bookmarks