سلام مادربرد p45 USB3L DDR2 چطوره؟ قیمتش چقدره؟
این بهتره یا p41 DDR3
سلام مادربرد p45 USB3L DDR2 چطوره؟ قیمتش چقدره؟
این بهتره یا p41 DDR3
در تاپیک قبلی سوالتون را مطرح کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 6600000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks