تو این حالت هم وقتی میزارم ویندوز بالا نمیاد تو بایوس هم دیگه هارد ها رو نشون نمیده ولی وقتی رو IDE میزارم تو بایوس چهار تا SATA رو نشون میده و اینکه چی بهشون وصله.
در ضمن من هیچگونه هارد یا درایو IDE رو سیستم نصب ندارم همگی SATA هستن
کاربر شهرسختافزار
تو این حالت هم وقتی میزارم ویندوز بالا نمیاد تو بایوس هم دیگه هارد ها رو نشون نمیده ولی وقتی رو IDE میزارم تو بایوس چهار تا SATA رو نشون میده و اینکه چی بهشون وصله.
در ضمن من هیچگونه هارد یا درایو IDE رو سیستم نصب ندارم همگی SATA هستن
Ryzen (02-06-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks